Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Про роботу Кіровоградської дирекції АТ "Укрпошта"

Новина
18.12.2019

Нещодавно, за участі заступника  голови Кіровоградської обласної державної адміністрації Світлани Лобанової було проведено  нараду з керівництвом департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації, Головного управління Пенсійного фонду України в області, дирекцією АТ "Укрпошта" в області.

Тема наради - про послуги, що надає "Укрпошта" – прийом комунальних платежів, роботу поштарів, доставку періодичних видань, пенсій. Причиною проведення наради стали численні звернення мешканців області, які вони особисто висловлювали голові облдержадміністрації Андрієві Балоню під час його зустрічей із активами територій, а також запити до облдержадміністрації та на "гарячу лінію".

Директор Кіровоградської дирекції АТ "Укрпошта" Сергій Протасов повідомив, що філія працює у відповідності до завдань і нормативів, що встановлені керівництвом "Укрпошти". Зокрема, встановлено, що мобільні точки продажу та надання послуг працюють у населених пунктах до 500 жителів не більше 1 разу на тиждень, від 500 до 1200 – 2 рази і більше 1200 жителів – стаціонарно. За кількістю мобільних точок Кіровоградська область займає друге місце (47 шт.), на першому Вінничина (близько 80 шт.). Нормативом встановлено і оклади працівників пошти у залежності від кількості обслуговуваного населення. За його словами, поштарі надають різноманітні фінансові послуги, якщо це автоматизоване відділення, терміни складаю від 1 до 3 днів, якщо не автоматизоване, то від 3 до 10 днів.

Заступник голови ОДА Світлана Лобанова наголосила, що головним питанням є якість послуг для населення, а наявність скарг та звернень свідчить, що у роботі дирекції "Укрпошти" є певні проблемні питання над якими варто попрацювати. Начальник Головного управління Пенсійного фонду України в області Наталія Сімонян відзначила про наявність скарг з окремими виплатами Пенсійного фонду, на що, Сергій Протасов зауважив, що володіє ситуацією і вона пов"язана з кадровими питаннями.

Директор Кіровоградської дирекції АТ "Укрпошта" Сергій Протасов окремо також наголосив що з нового року мають змінитися нормативи обслуговування населення. Мобільні точки продажу та надання послуг мають працювати у населених пунктах від 200 жителів не менше 2 разів на тиждень, що безумовно має зняти соціальну напругу.

Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше