Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до  виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у 2022 році

  • 12

 

Протягом  2022 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 275 643 звернень громадян, що на 368 звернень  менше, ніж за 2021 рік, із них 114 письмових, 19 усних, 140 надійшли через органи влади, 2 – від інших установ, організацій.  139 звернень вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні – 10, на 123 – дано роз’яснення, 1 – чекає остаточного вирішення, 1 – направлене за належністю.  Надійшло 2 анонімних звернення. У 2022 році на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 5 осіб, його заступником з питань діяльності виконавчих органів ради – 3 та секретарем міської ради – 11.

Протягом 2022 року до  виконавчого комітету міської ради надійшло 9 колективних звернень  (у 2021 році –32), в яких порушувались питання про ремонт доріг, про вуличне освітлення, про порушення добросусідських відносин, про рух маршрутного автобусу та ін.

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту (від вимушено переміщених осіб) – 151 (у 2021 році – 328), комунального господарства – 54 (у 2021 році – 202).

Протягом звітного періоду надійшло 85 звернення від пенсіонерів, 15 – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 36 – від осіб з інвалідністю, 5 – від учасників бойових дій, 1 – від особи, потерпілої від Чорнобильської катастрофи та від інших категорій громадян.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом звітного періоду надійшло 140 звернень, із них: 91 – на урядову "гарячу лінію", 46 – до Кіровоградського регіонального контактного центру, 1 – до інших органів влади, 1 - через ОДА, 1 - через ОПУ безпосередньо до РДА. З них 1 звернення переадресовані в інші органи за належністю та 1 - повернуто авторові.

Громадяни зверталися з таких питань: про надання матеріальної допомоги, гуманітарної допомоги (вимушено переміщені особи) та для інших потреб, про забезпечення безкоштовними ліками та засобами індивідуального захисту, про порушення правил санітарного стану, ремонту доріг та інших питань.

Протягом шести місяців 2022 року з заявами про надання матеріальної допомоги звернулося 95 громадян (137 – у січні-червні 2021 року). З липня місяця 2022 року заяви приймає та розглядає управління соціального захисту і охорони здоров’я міської ради.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".