Держпраці розпочато інформаційну кампанію з державного ринкового нагляду

  • 169

За ініціативи Голови Держпраці, в умовах обмеження проведення перевірок характеристик продукції, запроваджено реалізацію широкої інформаційної кампанії з державного ринкового нагляду, яка направлена на підвищення обізнаності виробників, імпортерів, розповсюджувачів, а також користувачів (споживачів) щодо вимог надання продукції на ринку, що віднесена до сфери відповідальності Держпраці.

Пріоритетними видами продукції, охопленими проведенням консультаційних заходів визначено продукцію, що підпадає під дію Технічного регламенту безпеки машин та Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском.

У період дії воєнного стану в Україні та постійних загроз критичній інфраструктурі країни значного та по суті неконтрольованого поширення здобула продукція, яка використовується як альтернатива звичним джерелам енерго та теплопостачання, зокрема генератори, балони та картриджі зі зрідженими та стисненими газами.

Реалізація проекту є надзвичайно важливою та ґрунтується на консультуванні і роз’ясненні вимог щодо безпечності продукції як серед споживачів, так і імпортерів та розповсюджувачів такої продукції, що сприятиме уникненню нещасних випадків та зменшенню потенційних загроз від її використання.

https://rada.info/upload/users_files/36734770/4613319606bc2b368beb278f26fff353.pdf

https://rada.info/upload/users_files/36734770/647ebe2ef9c115ab1016fa1f4a031fbe.pdf