Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у січні-вересні 2023 року

  • 57

 

Загальна кількість звернень, що надійшли у січні-вересні 2023 року – 258, що на 36 звернень більше ніж у 2022 році – 222. із них 151 письмових, 51 усних, 151 надійшли через органи влади, 7 – через Кіровоградську ОВА, 1 – через Офіс Президента України, 1 – через Кіровоградську обласну прокуратуру. 93 звернень вирішено позитивно, на 140 – дано роз’яснення, 1 – відмовлено у задоволенні, 5 – переслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян", 19 – перебуває на розгляді. Згідно з затвердженим графіком у січні-вересні 2023 року на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 13 осіб та секретарем міської ради – 38.

У звітному періоді до міськвиконкому надійшло 19 колективних звернень (у 2022 році – 5), в яких порушувались питання про перейменування вулиць, перевезення міським транспортом, затоплення каналізаційними нечистотами підвалу будинку, ремонт покрівлі  комунального будинку та благоустрій міста.

Кількість громадян, які звернулися – 599.

У січні-вересні 2023 року надійшло 7 неодноразових звернень.  

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 90 (у січні-вересні 2022 року – 126), комунального господарства – 82 (у січні-вересні 2022 року – 46), охорони здоров'я – 21 (у січні-вересні 2022 року – 18).

Протягом звітного періоду надійшло 28 звернень від пенсіонерів, від пенсіонерів з числа військовослужбовців – 39, 48 – від осіб з інвалідністю, 5 – від учасників бойових дій, 43 – від внутрішньо переміщених осіб.

У січні-вересні 2023 року на Кіровоградський регіональний контактний центр  надійшла 1 скарга про некоректну поведінку працівників комунальної установи "Центр соціальних послуг Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області". На адресу Міністерства охорони здоров'я надійшла 1 скарга на сімейного лікаря щодо ігнорування на телефонні дзвінки. На урядову "гарячу лінію" надійшли скарги на бездіяльність міського голови з питання ремонту дороги і на працівників управління соціального захисту та охорони здоров'я стосовно видачі довідки про склад сім'ї.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом звітного періоду надійшло 151 звернення, із них: 117 – на урядову "гарячу лінію", 25 – до регіонального контактного центру Кіровоградської обласної військової адміністрації, 9 – до інших органів влади.

Громадяни зверталися з таких питань: про надання допомоги на лікування та для інших потреб, про забезпечення безкоштовними ліками та засобами індивідуального захисту, про надання гуманітарної допомоги, про порушення правил санітарного стану, ремонту доріг, благоустрою та інших питань.

Протягом звітного періоду було отримано і направлено на розгляд посадовим особам міськвиконкому 115 заяв зі службових питань, що на 14 заяв більше, ніж у січні-вересні 2022 року. В основному громадяни звертаються стосовно знесення зелених насаджень, квартирного обліку (розглянуті на засіданнях виконавчого комітету міської ради), про надання додаткової пільги учасникам АТО (ООС), про видачу довідок про доходи, про пасіку та інші.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".