Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у 2023 році

  • 59

 

Загальна кількість звернень, що надійшли у 2023 році – 370, що на 95 звернень більше ніж у 2022 році – 275. із них 76 письмових, 73 усних, 220 надійшли через органи влади, з них: 12 – через Кіровоградську ОВА, 1 – через Офіс Президента України, 1 – через апарат Верховної Ради України, 1 – через Кіровоградську обласну прокуратуру.

142 звернення вирішено позитивно, на 209 – дано роз’яснення, 1 – відмовлено у задоволенні, 8 – переслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян", 10 – перебуває на розгляді. Згідно з затвердженим графіком у 2023 році на особистому прийомі громадян міським головою прийнято 17 осіб та секретарем міської ради – 56.

У звітному періоді до міськвиконкому надійшло 22 колективного звернення (у 2022 році – 9), в яких порушувались питання про перейменування вулиць, перевезення міським транспортом, затоплення каналізаційними нечистотами підвалу будинку, ремонт покрівлі  комунального будинку та благоустрій міста, підвезення учнів до школи, про добросусідські відносини.

Кількість громадян, які звернулися – 718.

У 2023 році надійшло 7 неодноразових звернень.  

Найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту – 132 (у 2022 році – 151), комунального господарства – 120 (у 2022 році – 54), охорони здоров'я – 20 (у 2022 році – 23).

Протягом звітного періоду надійшло 35 звернень від пенсіонерів, від пенсіонерів з числа військовослужбовців – 69, 80 – від осіб з інвалідністю, 6 – від учасників бойових дій, 87 – від внутрішньо переміщених осіб.

У 2023 році на Кіровоградський регіональний контактний центр  надійшли скарги про некоректну поведінку працівників комунальної установи "Центр соціальних послуг Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області" та на Новоукраїнське ЖКП, яке відмовило у прибиранні горища будинку по вул. Героїв-рятувальників, 20. На адресу Міністерства охорони здоров'я надійшла 1 скарга на сімейного лікаря щодо ігнорування на телефонні дзвінки. На урядову "гарячу лінію" надійшли скарги на бездіяльність міського голови з питання ремонту дороги і на працівників управління соціального захисту та охорони здоров'я стосовно видачі довідки про склад сім'ї.

Необхідно зазначити, що загалом до органів влади протягом звітного періоду надійшло 220 звернень, із них: 156 – на урядову "гарячу лінію", 50 – до регіонального контактного центру Кіровоградської обласної військової адміністрації, 14 – до інших органів влади.

Громадяни зверталися з таких питань: про надання допомоги на лікування та для інших потреб, про забезпечення безкоштовними ліками та засобами індивідуального захисту, про надання гуманітарної допомоги, про порушення правил санітарного стану, ремонту доріг, благоустрою та інших питань.

Протягом звітного періоду було отримано і направлено на розгляд посадовим особам міськвиконкому 146 заяв зі службових питань, що на 16 заяв більше, ніж у 2022 році. В основному громадяни звертаються стосовно знесення зелених насаджень, квартирного обліку (розглянуті на засіданнях виконавчого комітету міської ради), про надання додаткової пільги учасникам АТО (ООС), про видачу довідок про доходи, про пасіку та інші.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".