Для чого і кому потрібен витяг з Реєстру територіальної громади?

  • 21

 

          У зв'язку з модернізацією та цифровізацією процесу підтвердження адреси реєстрації місця проживання в Україні, офіційним документом, який містить актуальну інформацію про реєстрацію або її відсутність на момент запиту, є Витяг з реєстру територіальної громади (РТГ).

Він може бути виданий у паперовій та електронній формі, при чому обидва варіанти мають однакову юридичну силу.

Звернутися з метою отримання витягу може:

  • особа, яка хоче підтвердити своє місце проживання або місце проживання своєї дитини;
  • власник або співвласник житла;
  • законний представник особи (наприклад, батьки або опікуни);
  • іпотекодержатель або довірчий власник.

Існує кілька способів отримання витягу з РТГ:

  • особисте звернення до ЦНАП. При собі необхідно мати паспорт громадянина України та ідентифікаційний код або ID-картку. Витяг видається безкоштовно в день звернення;
  • онлайн через портал "Дія". Для отримання електронного витягу вам необхідно авторизуватися на порталі "Дія" за допомогою електронного підпису або BankID. Цей спосіб є найбільш зручним та швидким;
  • через застосунок "Дія". Також можна отримати витяг через мобільний застосунок "Дія" на вашому смартфоні.

Якщо при спробі отримати витяг онлайн "Дія" не може його сформувати у зв'язку з відсутністю даних запитувача в Реєстрі, це свідчить, що людині необхідно провести актуалізацію даних.

Актуалізація даних також може бути здійснена 2 шляхами:

  • під час безпосереднього звернення в ЦНАП особи самостійно чи її представника, якому необхідно мати при собі паспорт громадянина України та ідентифікаційний код особи або  його  ID-картку.
  • онлайн через портал "Дія", шляхом авторизації за допомогою електронного підпису або BankID та подання відповідної заяви, яка згодом буде опрацьована адміністратором відповідного ЦНАПу в залежності від реєстрації місця проживання особи. Також для вказаної функції можна скористатися застосунком "Дія".

Згодом можна повторно спробувати замовити Витяг онлайн.

Витяг чинний до моменту зміни зареєстрованого місця проживання.

Кожен витяг має унікальний номер та QR-код, яких достатньо для перевірки. Підпис та печатка посадової особи в даному випадку вже не потрібні.

Реєстрація місця проживання в Україні є обов'язковою вимогою закону, яку громадяни повинні виконати протягом 30 днів після переїзду. Недотримання цього правила тягне за собою штрафні санкції.

Без реєстрація місця проживання неможливо користуватися важливими послугами, такими як банківські та соціальні послуги.

Для успішного оформлення витягу потрібно мати всі необхідні документи та, за потереби, знати, куди звернутися.

Для отримання витягу з реєстру Новоукраїнської територіальної громади чи актуалізації даних Ви можете звернутися до Центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради.

Чекаємо Вас з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 17:00

за адресою: м. Новоукраїнка, вул. Соборна, 55.

З метою отримання детальнішої інформації чи уточнення індивідуальних питань звертайтеся за телефоном: 067-520-20-49.