Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у І кварталі 2025 року
Загальна кількість звернень, що надійшли у І кварталі 2025 року – 53 (у 2024 році – 68).
У І кварталі 2025 року на особистому прийомі прийнято 20 громадян (у 2024 році – 26), письмових звернень надійшло 14 (у 2024 році – 9), електронних, які надійшли через органи влади – 19 (у 2024 році – 33).
Протягом І кварталу 2025 року надійшло 17 звернення через Кіровоградський регіональний контактний центр (в т.ч. через Урядовий контактний центр – 16), на які було своєчасно надано інформацію про результати розгляду з наданням копії відповіді РКЦ.
Протягом звітного періоду надійшло 1 колективне звернення (у 2024 році – 1).
Кількість громадян, які звернулися – 62. За звітний період надійшло 2 повторних звернення (2024 році – 2), 1 неодноразове (у 2024 році – 2) та 1 скарга.
Надійшло 2 звернення від особи з інвалідністю внаслідок війни, 3 – від учасника бойових дій, 5 – від осіб з інвалідністю І-ІІІ групи, 1 – від багатодітної сім'ї, 6 – від внутрішньо переміщених осіб.
У І кварталі 2025 року до виконавчого комітету надійшло 2 скарги на дії посадових осіб.
За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".