Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у 2024 році
Загальна кількість звернень, що надійшли у 2024 році – 305 (у 2023 році – 370).
У 2024 року надійшло 86 письмових, 95 усних, 125 надійшли через органи влади. 108 звернень вирішено позитивно, на 178 – дано роз’яснення, 4 – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян". На особистому прийомі прийнято 95 громадян.
До органів влади протягом звітного періоду надійшло 125 звернень, із них: 64 – на урядову "гарячу лінію", 51 – до регіонального контактного центру Кіровоградської обласної військової адміністрації, через ОВА – 4, через Офіс Президента України – 1, 5 – до інших органів влади, на які було своєчасно надано інформацію про результати розгляду з наданням копії відповіді РКЦ.
Протягом звітного періоду надійшло 13 колективне звернення (у 2023 році – 22).
Кількість громадян, які звернулися, – 368. За звітний період надійшло 5 неодноразових (у 2023 році – 7) та 7 повторних звернення (у 2023 році – 6).
Протягом звітного періоду надійшло 28 звернень від пенсіонерів, від пенсіонерів з числа військовослужбовців – 20, 29 – від осіб з інвалідністю, 3 – від учасників бойових дій, 1 – від одинокої матері, 47 – від внутрішньо переміщених осіб.
У 2024 року надійшла 2 скарги на бездіяльність працівників виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради.
За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".