Порядок надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці мобільного адміністратора Центру надання адміністративних послуг Новоукраїнської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу "Мобільний кейс"

  • 17

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення Новоукраїнської

міської ради восьмого скликання

20 грудня 2024 року № 1791

ПОРЯДОК

надання адміністративних послуг на пересувному робочому

місці мобільного адміністратора Центру надання

адміністративних послуг Новоукраїнської міської ради із

застосуванням спеціального автоматизованого комплексу

"Мобільний кейс"

I. Загальні положення

1. Порядок надання адміністративних послуг на пересувному робочому

місці мобільного адміністратора Центру надання адміністративних послуг

Новоукраїнської міської ради "Мобільний адміністратор" із застосуванням

спеціального автоматизованого комплексу "Мобільний кейс" (далі – Порядок)

розроблено з метою забезпечення доступності та підвищення рівня

обслуговування окремих категорій мешканців Новоукраїнської громади для

отримання адміністративних послуг.

2. Надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці

здійснюється шляхом виїзду мобільного адміністратора в межах території

Новоукраїнської громади за місцем проживання/перебування суб’єкта

звернення (удома, в лікарні, закладі соціальної сфери тощо).

3. Для належної організації надання адміністративної послуги на

пересувному робочому місці використовується спеціальний автоматизований

комплекс "Мобільний кейс", який оснащений ноутбуком, принтером,

сканером, мобільним модемом тощо.

4. Прийом-передача спеціального обладнання мобільними

адміністраторами реєструється в "Журналі прийому-передачі мобільного

кейсу" при здійсненні виїздів в рамках організації роботи пересувного

робочого місця мобільного адміністратора Центру надання адміністративних

послуг Новоукраїнської міської ради за формою згідно із додатком 1 до цього

Порядку.

 

5. Мобільний

адміністративної          адміністратор  забезпечує        організацію      надання

строки,              в

послуги              на          пересувному    робочому         місці

встановленні чинним законодавством України.

6. Правом на отримання адміністративних послуг на пересувному

робочому місці відповідно до цього Порядку можуть скористатись суб’єкти

звернення з категорії:

осіб, які досягли 85-річного віку;

осіб з інвалідністю І групи;

осіб, які за станом здоров’я не здатні самостійно пересуватись, у т.ч.

перебувають на стаціонарному лікуванні у комунальних медичних закладах

громади.

7. Належність суб’єкта звернення до членів Новоукраїнської громади

визначається його місцем реєстрації, згідно з паспортом громадянина України

та інших документів, що посвідчують особу.

Вік суб’єкта звернення визначається за даними документа, що посвідчує

особу суб’єкта звернення (паспорта громадянина України та інших

передбачених діючим законодавством документів).

Стан здоров’я суб’єкта звернення, що визначає його належність до

категорій осіб, на яких поширюється надання послуг згідно з цим Порядком,

підтверджується одним з наступних документів:

посвідченням інваліда І групи;

довідкою медико-соціальної експертної комісії про наявність інвалідності І

групи;

довідкою сімейного лікаря або висновком медико-соціальної експертної

комісії (індивідуальною програмою реабілітації інваліда) про необхідність

хворого в постійному сторонньому догляді та нездатності до

самообслуговування (має обмеження життєдіяльності в частині пересування).

8. Перелік адміністративних послуг, що надаються на пересувному

робочому місці мобільного адміністратора Центру надання адміністративних

послуг Новоукраїнської міської ради, затверджується рішенням виконавчого

комітету Новоукраїнської міської ради.

9. Стягнення додаткової плати за надання послуг на пересувному

робочому місці не допускається.

ІІ. Порядок замовлення та надання адміністративних послуг на

пересувному робочому місці мобільного адміністратора із застосуванням

спеціального комплексу "Мобільний кейс"

1. Для отримання адміністративних послуг суб’єкт звернення або особа –

заявник, що представляє інтереси суб’єкта звернення (родич, соціальний

робітник, сусід тощо), звертається у зручний для нього спосіб до Центру

надання адміністративних послуг Новоукраїнської міської ради (далі – Центр)

згідно із графіком його роботи.

2. Адміністратор Центру, який здійснює прийом:

з’ясовує вид адміністративної послуги, якої потребує суб’єкт звернення;

перевіряє належність суб’єкта звернення до категорій осіб, передбачених

пунктом 6 розділу І цього Порядку;

надає консультацію та/або перевіряє наявність визначеного

законодавством повного переліку необхідних для одержання суб'єктом

звернення певної адміністративної послуги документів.

3. Адміністратор Центру відмовляє у прийнятті заяви на надання послуг

на пересувному робочому місці у випадках:

суб’єкт звернення не відноситься до переліку категорій осіб, визначених

пунктом 6 розділу І цього Порядку;

особа-заявник звернулась щодо отримання адміністративних послуг, яких

немає в переліку адміністративних послуг, що надаються на пересувному

робочому місці мобільного адміністратора;

адреса місця фактичного перебування суб’єкта звернення знаходиться за

межами території Новоукраїнської громади;

відсутній або неповний пакет документів для надання адміністративної

послуги суб’єкту звернення;

особам з інфекційними хворобами;

особам, які перебувають на самоізоляції, обсервації та карантині;

у разі запровадження додаткових заходів правового режиму воєнного

стану, які унеможливлюють надання таких послуг;

у разі стихійного лиха або несприятливих погодних умов, через які

транспортне сполучення стає неможливим.

4. Під час здійснення прийому адміністратор зобов’язаний надати

заявнику вичерпну консультацію щодо порядку та умов одержання

адміністративної послуги.

5. У випадку відповідності суб’єкта звернення категоріям осіб, на яких

поширюється дія пункту 6 розділу І Порядку, відповідності виду

адміністративної послуги, що надаються на пересувному робочому місці

мобільного адміністратора, та за наявності у заявника повного переліку

необхідних документів адміністратор Центру:

формує заяву на отримання адміністративної послуги на пересувному

робочому місці із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу

"Мобільний кейс" за формою згідно із додатком 2 до цього Порядку.

До заяви додаються копії: документа, що посвідчує особу суб’єкта

звернення, та документа, що підтверджує категорію осіб, передбачених

пунктом 6 розділу І Порядку та документи, які передбачені відповідною

послугою. У разі, якщо заява на обслуговування була подана засобами

телекомунікаційного зв’язку, вона підписується заявником безпосередньо під

час візиту до нього адміністратора Центру;

визначає/погоджує дату та час візиту мобільного адміністратора до

суб’єкта звернення за визначеною у заяві адресою;

фіксує дату та час виїзду до суб’єкта звернення за допомогою Журналу

обліку надання адміністративних послуг на пересувному робочому місці

мобільного адміністратора Центру надання адміністративних послуг

Новоукраїнської міської ради із застосуванням спеціального автоматизованого

комплексу "Мобільний кейс" (далі – Журнал) за формою згідно із додатком 3

до цього Порядку.

6. У визначені під час прийому заяви дати та часу (із урахуванням часу на

дорогу) мобільний адміністратор, що визначається за рішенням начальника

Центру, виїздить за вказаною адресою до суб’єкта звернення. Попередньо

мобільний адміністратор зв’язується з особою-заявником або суб’єктом

звернення засобами телефонного зв’язку для попередження свого візиту. У

разі необхідності до виїзду за вказаною адресою до суб’єкта звернення разом з

адміністратором може бути залучений представник суб’єкта надання

адміністративної послуги.

7. Виїзд мобільного адміністратора за вказаною у заяві адресою до

суб’єкта звернення, здійснюється на службовому автомобілі виконавчого

комітету Новоукраїнської міської ради чи комунальної установи "Центр

соціальних послуг Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області".

Під час виїзного обслуговування мобільний адміністратор зобов’язаний

мати при собі службове посвідчення і пред’явити його для ознайомлення

суб’єкту звернення.

8. Прибувши за визначеною адресою, мобільний адміністратор

встановлює особу суб’єкта звернення за даними паспорта (іншого документа,

що посвідчує особу), належність суб’єкта звернення до категорії осіб,

визначених в пункті 6 розділу І цього Порядку, та додатково перевіряє

наявність та комплектність необхідних для надання адміністративної послуги

документів.

9. За умови наявності необхідного переліку документів мобільний

адміністратор забезпечує формування та реєстрацію заяви про надання

адміністративної послуги, яка засвідчується особистим підписом суб’єкта

звернення, та формування адміністративної справи відповідно до Регламенту

роботи Центру.

10. У випадку встановлення факту відсутності одного чи кількох

документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, та/або

очевидну помилковість, неточність чи неповноту відомостей, адміністратор

надає суб’єкту звернення вичерпну консультацію щодо порядку та умов

одержання адміністративної послуги та необхідності повторного звернення

особи-заявника, що представляє його інтереси, до Центру після усунення

недоліків.

11. При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення

одночасно попереджається про ймовірність відмови у наданні

адміністративної послуги.

12. Мобільний адміністратор Центру не здійснює надання

адміністративних послуг та/або складає акт за підписом всіх присутніх про

неможливість надання таких послуг, за формою згідно із додатком 4 до цього

Порядку у випадках:

суб’єкт звернення відсутній за місцем свого проживання/перебування,

зазначеним у заяві, у визначені дату та час;

суб’єкт звернення не може пред’явити оригінали документів, що

засвідчують його особу та належність до категорії осіб, визначених в пункті 6

розділу І цього Порядку, та/або у нього відсутні документи необхідні для

надання адміністративної послуги у повному обсязі, у тому числі квитанція

про сплату адміністративного збору (якщо така оплата передбачена

законодавством);

суб’єкт звернення не надав письмового погодження на проведення аудіо

та відео фіксації під час подання документів на отримання адміністративної

послуги;

наявності явних ознак того, що суб’єкт звернення не здатен

усвідомлювати значення своїх дій та (або) керувати ними, у тому числі явних

ознак алкогольного або наркотичного сп’яніння.

13. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів,

необхідних для надання адміністративної послуги, їх опрацювання суб’єктом

надання адміністративної послуги та повернення документів з результатом

надання адміністративної послуги здійснюється відповідно до Регламенту

Центру з урахуванням особливостей, встановлених цим Порядком.

14. У визначений законодавством для надання певної адміністративної

послуги термін та у спосіб, вибраний суб’єктом звернення при оформленні

заяви, адміністратор повідомляє суб’єкта звернення щодо результату надання

адміністративної послуги та видає/надсилає результат надання

адміністративної послуги.

III. Відповідальність

Мобільні адміністратори, представник суб’єкта надання адміністративної

послуги або особа, яка супроводжує мобільного адміністратора, несуть

юридичну відповідальність за розголошення персональних даних осіб та

суб’єктів звернень та іншої інформації, що стала їм відома під час виконання

повноважень щодо реалізації положень цього Порядку.

Мобільні адміністратори несуть персональну відповідальність за

обладнання спеціального автоматизованого комплексу "Мобільний кейс" під

час виїзного прийому, забезпечують збереження іменної печатки/штампу та

захищеного носія ключової інформації.

Дії, бездіяльність та рішення мобільного адміністратора щодо реалізації

положень цього Порядку можуть бути оскаржені у встановленому

законодавством порядку.

Мобільні адміністратори, які можуть бути задіяні на пересувному

робочому місці, мають службове посвідчення – офіційний документ, що

засвідчує особу адміністратора, підтверджує його посаду, а також

повноваження, визначені законодавством.

Начальник відділу (центру) надання

адміністративних послуг

виконавчого комітету міської ради Ірина УЩУК