Інформація про організацію роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради у І півріччі 2025 року

  • 23

 

Загальна кількість звернень, що надійшли у І півріччі 2025 року – 131 (у 2024 році – 157).

У І півріччі 2025 року на особистому прийомі прийнято 40 громадян (у 2024 році – 58), письмових звернень надійшло 38 (у 2024 році – 40), електронних, які надійшли через органи влади – 53 (у 2024 році – 59).

Протягом І півріччя 2025 року надійшло 8 звернень через Кіровоградський регіональний контактний центр (в т.ч. через Урядовий контактний центр – 42), на які було своєчасно надано інформацію про результати розгляду з наданням копії відповіді РКЦ.

Протягом звітного періоду надійшло 5 колективних звернень (у 2024 році – 7).

Кількість громадян, які звернулися – 148. За звітний період надійшло 4 повторних звернення (2024 році – 4), 11 неодноразове (у 2024 році – 3) та 8 скарг.

Надійшло 2 звернення від особи з інвалідністю внаслідок війни, 4 – від учасника бойових дій, 22 – від осіб з інвалідністю І-ІІІ групи, 1 – від багатодітної сім'ї, 23 – від внутрішньо переміщених осіб.

У І півріччі 2025 року до виконавчого комітету надійшло 8 скарг на дії посадових осіб.

За результатами розгляду звернень громадянам надані письмові або усні відповіді у терміни, які не перевищували обумовлені статтею 20 Закону України "Про звернення громадян".